Zwroty i reklamacje

Warunki reklamacji i zwrotów w sklepie Słoik Natury.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

 Skibice 13,
 87-850 Choceń

4. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

 Skibice 13,
 87-850 Choceń

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

5. Pliki do pobrania

 Jeśli chcesz się z nami skontaktować, mamy dla Ciebie dwie propozycje:
 zadzwoń pod numer: +48 721 111 336 

 napisz do nas wiadomość na adres mailowy: kontakt@sloiknatury.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl